Tack så hjärtligt

Aha, då har semestern gått och har redan hunnit jobba en vecka.
Avslutade semestern på bästa tänkbara sätt. Med Per Gessle. Fantastiskt bra. Det ösregnade hela vägen dit, men när vi kom till Leksand blev himmelen blå och solen varm. Det kunde inte ha blivit så mycket bättre. Per är Kung på scenen.
Sen kom Härdalsveckan, men medan alla andra festade så fick jag snällt gå hem och lägga mig. Mern jag hade ganska skoj ändå.
Fick jobba nere på yran på fredagkväll, kunde inte ha vart mer nöjd faktiskt, hade känts lite surt och betala in sig för några timmar då, men nu fick jag gå in gratis hela helgen i stället. Tack så hjärtligt. Blev en tidig fredagkväll, gick hem runt halv ett i nästan minusgrader. På lördag sken solen och jag och Ida satt på jobbet och var sura för att vi var tvugna att jobba när alla andra var på stranden och hade det mysigt. Men sen fick vi också vara med och festa.
Fick autografer av Whalströms, som måste tro att jag är värsta fanet, men så är det inte.... =) Avslutade yran med lite efterfest hos mig och sen var det över. Ett år kvar till nästa.....

 
Tack så hjärtligt, som Per säger =)


Kommentarer
Postat av: Bäst grannen;)

Tack för en helt otrolig kväll i Leksand.. Per ÄR verkligen kung! Ha de så trevligt i helgen.. *Glad för dig*. Puss

2007-07-27 @ 01:45:11
Postat av: farbrorbozze

hehehehe.... nästan minus på fredan? inte konstigt att de va kallt & cykla då :P

2007-08-22 @ 10:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0