Sommar, semster och sol

Ja, tänk om det kunde vara riktig sommar med sol. Jag vill inte ha regn på min semester. När ska sommaren komma? Om en vecka, det är jag säker på.

Känns som min semester börjar nu, har liksom bara gått i ett första veckan. Hann inte mer än hem från STHLM, från det var dags att åka till Sveg. Dock bara som chaufför på torsdagen, men ändå, hade behövt vila lite. Sen var det bara att sätta i gång... blev utgång både fredag och lördag. Hade kallt räknat med att bara gå ut en dag, men men... så blev det inte. Var rätt okej i Sveg. Fast dock lite väl mycket dricka för mej under fredagen. Tess, Ida och jag var tvugna att hjälpa varandra att minnas lite dagen efter.  Ah, skit samma... man lever bara en gång. Ångest har väl alla... eller?

Har visst lovat Macke minigolf och fest denna veckan. Får man ångra sig? Vi kan skippa festen.

Tack, förlåt och Hej.

Kommentarer
Postat av: Lill-strumpa

i morgon kommer jag :)

2007-07-10 @ 17:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0