Gessle is the man

Har jobbat hela helgen. Helgen gick fort och det är ju bra. Och nu är jag ledig två dagar. Eller snart bara en. Den här dagen har ju snart regnat bort. Vad är det för fel? Varenda dag jag är ledig så vaknar jag till ösregn. Då vill jag bara dra täcket över huvudet och stanna i sängen hela dagen.
Så vad gör man när inte solen vill komma? Då får man helt enkelt komma till solen. Närmare bestämt till solariet. Sprillans nya rör och allt, men inte märks det. Man kan inte ens lita på att ett solarium.

Skyndade mig i ilfart från jobbet i går. Gessles konsert från Sjöhistoriska visades på kanalnr 777 på Telia bredband digital tv? Jag körde som jag snott bilen och sprang sedan allt vad jag kunde inte till mosters soffa. Där satt redan ett annat Gessle fan och tittade på konserten som redan hade börjat. Vilket drag det var där, mycket bättre än i Leksand, jag tror att jag alltid väljer att gå på de konserter där det är minst drag. Per gav allt, men det var väl för att det var sista konserten för i sommar. "Vi ses snart igen", avslutade han. Och det tar jag som ett löfte. Och jag lovar också att vi ses igen =)
Jag är helt såld på den mannen.

Oj, nu har sommaren visst kommit.... ut och få alla sol man kan få.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0