Vårens sista tur

Låg och tvekade länge i morse när jag vaknade. Sen ringde mamma och frågade om jag skulle bli med. Tio minuter senare hade jag ätit min obligatoriska äggmacka, bäddat sängen, borstat gaddarna och klätt på mig.
Åter en underbar dag. Hett, hett, hett... ännu lite brunare. Eller rödare kanske man ska säga.
Satt i gapskjulet hela dagen och pressade, vågade inte sitta nere i solgropen. Ormarna börjar komma nu. Och, visst... fick kort av Jerkan, han hade sett typ nio ormar uppe i solgropen. Men fy farao... Det är därför jag aldrig är där på sommaren.
Nu kan jag med med säkerhet säga att jag inte kommer att åka upp mer i år. Skotern är undanställd.
Men slutade på topp i alla fall.

Dagen i bilder                                            Hej då för i år Rönne

Kommentarer
Postat av: H

Blä blä blä! Förstår att du inte vill va i nån solgrop x-|. Ormar e räs!

2007-04-19 @ 14:09:01
URL: http://luzzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0