Lay down beside me

Drack lite vin i går. Ja, lite, inte ens en flaska. Gick till Gustav där brandkåren hade ett försenat julbord. Naturligvis åt de inte julmat... Lina har ju gått med i brandkåren nu, så hon var där och hon rapporterade att det var bra ös där. Karaoke minsann. Hoppade på Thereses pakethållare och sekunder senare var vi där. Stannade inte länge utan var hemma vid tolv och då somnade jag på en gång.
Denna dagen har dock inte bjudit på mycket spännande. Somnade i soffan efter frukost, har hunnit med en promenad men det är också det enda...
Nu är jag hungrig som fan, tyvärr verkar det inte bli någon mat som passar mig i smaken, men är man för lat för att laga själv får man väl stå ut med det som bjuds.

Paolo Nutinisjunger lovli.  But one last time just go there, lay down beside me
Regina Spektor - Samson är fortfarande bäst
Laura - Release me

Nej, nu ska jag kolla när AIK piskar Malmö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0