Glad Påsk

I dag har jag vart på skolan i tre timmar. Tre väldigt givande timmar... eller...
Fem timmar att jobba i morgon sen tio dagars ledighet. Kommer lägligt...

Gjorde några ärenden i Sveg, sedan åkte ja hem och bakade två ostpajer. Medan de stod i ugnen städade jag hos farmor. Det är mycket som ska hinnas med. Ska hem och städa lite också, sedan packa så det bara är att åka direkt man är klar i morgon. Fast jag vet att jag inte kommer att packa i kväll ändå, jag kan inte göra det, måste alltid packa max en timme avfärd.
Vädret just nu: Klarblå himmel och sol. Plus orkan.
Den här förbannade blåsten...

Min pärla står och väntar på att få åka några mil med mig i helgen


Ha en riktigt trevlig påsk allesammans, för det ska jag ha.

önskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0