Friends

Some friends are like rain, and like rain they come and go. Some friends are like flowers, and like flowers they help us grow. Some friends are like sunshine, other fall away like snow. But bestfriends are like rainbows, and you´re that friend, I know!

Tack, det värmer.

Helgen är kommer, solen skiner och allt är underbart. Nej, det blåser lite kallt. Blir till att sitta inne.
Ska kolla min hotmail, sen skynda mig på Coop för lite inköp av pilsnerpinne och lite chips. Tessan kommer och vi ska smutta lite alkoholhaltiga drycker. Sen kanske det blir Gustavs...

Fick vykort av Cecilia i dag. Hon verkar ha det bra där, det är bra. Har inte träffat henne på evigheter... =(

Jag måste ju alltid snoka.... och i dag gjorde jag det. Såg då nåt som jag vet att några inte skulle bli så glada över. Men nu har jag ett litet dilemma. Ska jag berätta eller inte? Jag vet vilket jävla liv det kommer bli om jag berättar. Från båda sidor. Jag antar att jag ska låtsas som om jag inget vet. Det blir nog bäst så, för jag har egentligen ingenting med det att göra. Bara lite....

Sköt om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0