2010-06-09

- En gång till

Nä men varför inte byta lägenhet igen. I morse ringde Härjegårdar igen. Nu ville de tydligen ha lägenheten igen, den som vi kollade på och tackade ja till i går. Så nu får vi byta igen. Som kompensation så betalar de halva hyran för augusti. Egentligen så vet jag inte om det kan gå till så här. jag menar, de hade ju sagt upp lägenheten. Vi hade tackat ja. Då borde det väl vara de som får ta en annan lägenhet. Jaja, Mattias ska åka och titta på den nya på lunchen. Den va nyrenoverad, så jag hoppas den är bra... Jag blir fanimej galen snart.

/L

Kommentarer
Postat av: Helena

Sådär borde det inte få gå till nej. Har man sagt ja så har man ju. Hoppas det ordnar sej!!

2010-06-09 @ 11:59:12
URL: http://luzzis.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0