2010-06-07

- Hon är den bästa tjejen i hela världen

Hej å hå, här skrivs det flitigt...

Vips så har Alva blivit fyra månader. Det firade hon genom att sitta själv helt utan stöd. I typ fem sekunder. Rullar från mage till rygg gör hon också. Står mer än gärna på sina små ben. Sätter man ner henne, så drar hon sig upp... vilken tjej! Sur är hon nästan aldrig, ja det skulle vara när hon börjar bli trött då... Å just det, hon skrattar som aldrig förr också. Hon e så go vår lilla solstråle. Vad vore livet utan henne? Ingenting.
Nu har jag skrytit? färdigt om henne.

Jag själv har också varit duktig. Har rensat garderoberna. Och nu tillät jag inte mig själv att ens tänka tanken att den kan vara bra att ha då... nej nu åkte allt som jag inte använt på år å dar rakt ner i banankartongen. Hoppas nån tjej i Lettland blir glad.

Sandra håller på att tjatar på att vi ska komma till henne i helgen. Men jag vet inte. Alltså det är ju inte krångligare än man gör det. Amma på stan kan jag göra, inga problem... MEN, sen är det inte bara att byta blöja å stoppa Alva i vagnen. Hon ska ju kräkas några gånger också. Alltså måste det bytas om igen... och kanske igen.
Kan ni förstå att jag tycker det är lite jobbigt? Alva själv verkar inte bry sig nånting... hon bara häver ur sig å är lika glad ändå. När slutar bebisar att kräkas? Jag måste ta upp detta med BVC en gång till.
Ni som har bebisar som inte kräks... känn er lyckligt lottade :)
Ja, vi får väl se hur det blir... skulle vara kul och jag behöver någonting att ha på mig på dopet.

That´s it.

/L


Kommentarer
Postat av: moster lill-strumpa

moster tar hand om lill-fisen, byter mer än gärna om på henne när hon kräkits.

2010-06-07 @ 16:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0