2010-01-26

- Mamma hade fel

Mamma var stensäker på att hon skulle bli mormor i dag, den 26 januari. Hon hade fel. Ja, om det inte går på 6 timmar då. Men det händer ju inte. Innan vi gjorde ultraljudet så hade vi faktiskt den 25 januari som datum. Men nu är det iaf ensiffrigt. Jiiho.

I dag har jag varit effektiv. Gick upp innan halv elva! Bytt sängkläder. Tvättat tre maskiner. Lockat håret! (ja man hittar på allt möjligt) Gått en promenad med Lina. Skulle ha hälsat på moster och Julia också. Men det får bli i morgon kanske.

Vet ni exakt hur mycket jag längtar efter min kropp som den va i somras? Myyyyyycket.
Nästan lika mycket som jag längtar efter våran minikula.

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0