2010-01-25

- Ten days

Dagarna här hemma är långtråkiga. Finns inte så mycket att göra. Kanske skulle kunna ut och gå, men det går inte. Inte långa sträckor iaf. För då får ja ont. All over.
Städade gjorde vi i går, tvättade också.... Men, sen kommer dagarna att fyllas av bebis, så det är väl bra att jag får vila. Men tråkigt är det likförbannat.

Hallå, det är tio! dagar kvar. Jag vet att det inte är exakt tio dagar kvar, men nåt måste man ju gå efter. Bebis kan komma närsomhelst. Helt sjukt. Om jag får önska, så önskar jag att h*n kommit innan OS börjar. Det vore ju dumt att ligga å föda när det är Skidskytte på programmet. Eller, om h*n är kvar i magen så kan h*n få komma när ACOZ eller Helena tar GULD. Det vore en fin dag att födas på. För övrigt så tycker jag att timingen inte kunde vara bättre. OS i Vancouver, det blir nattetid i Sverige det... perfekt om bebis vill vara uppe på nätterna.

/L


Kommentarer
Postat av: Millan

Haha, du har ju fått skidskytte på järnan du Linda ;) Kram // Millan

2010-01-25 @ 22:47:14
URL: http://www.millanohinkas.blogspot.com
Postat av: Linda

Det har jag alltid haft :)

2010-01-26 @ 07:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0