2010-01-19

- Nervös? Jag?

Jag skrev förut att jag inte var nervös för förlossningen. Men ärligt talat, jag var nog inte vid mina sinnens fulla bruk just då. Ju närmare datumet vi kommer desto nervösare blir jag. Kanske inte mest för förlossningen utan för resan dit. Att det ska behöva vara så långt. Och med mammas förlossningar i åtanke så är jag rädd att det kommer att gå fort. När jag skulle ut fick de ge stoppande sprutor i Åsarna. Sen kom jag ut direkt de kom in på BB. Raket Sandra hann bara till Sveg. Och det sägs ju att sånt kan gå i arv. Nej, vid minsta lilla tecken åker jag. Väskan är packad, skötbordet och vaggan är på plats. Jag är så redo jag kan bli.
Okej, jag är nervös för själva förlossningen också. Men jag är ju inte den första som åkt alla de här milen för att föda och jag är absolut inte den första som föder barn. Det har ju gått bra åt alla andra så då kommer det att gå bra för mig med.

För övrigt så fanns det ingen annan än Helena som kunde vinna Jerringpriset i år. Allt snack om Zlatan... jag spyr på det. Det hon gjorde och gör är så fantastiskt bra. Hon har nerver av stål och presterar alltid bra. Heja Helena och resten av Svenska skidskyttelandslaget. Nja, Mattias Nilsson vet ja inte om jag hejar på... han har fått sina chanser tycker ja.

/L

Kommentarer
Postat av: Moster Lillstrumpa Raketen

15 dagar, gör en raket födsel nu så mini-kula kommer...jag längtar efter hela lilla familjen Widmark/Eriksson

2010-01-20 @ 09:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0