2010-01-11

- En efterlängtad promenad

I dag trotsade jag kylan och tog med mig Therese ut på en promenad. Var ju trots allt bara tjugo grader. Kändes som rena töväre om man jämför med kylan som varit.  Det var verkligen hur skönt som helst att få komma ut å inte bara sitta inne hela dagarna. För nåt annat har man ju inte kunnat gjort.
Jo, i lördags åkte julen ut med dunder och brak. Jag som trodde jag skulle sakna det mysiga men icke, det blev så ljust och fint här hemma.

Nej, ska väl ta och laga lite mat kanske.

/L

Kommentarer
Postat av: Tessan

ja det var på tiden att det blev en promenad! och skönt var det! fast jag druttade på rumpan :)

2010-01-11 @ 21:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0