2010-04-12

- S u n n y  d a y s .

Här blir det inte många rader skrivna inte. Förstår inte de som har bebisar som hinnern uppdatera flera gånger/dag.

Well, Påsken gick fint där uppe i Rönnebo. En och en halv fin dag fick vi. Och Alva liked it. Nu ska jag köpa en egen stuga och sätta upp där. Det är helt enkelt för trångt att bo som vi gjorde nu. Det blir ett sommarprojekt har jag tänkt mig...

Nu är det ju helt sjukt fint väder ute. Tur att Alva sover tre fyra timmar mitt på dagen så hennes bleka mamma får lite färg på sig.

På onsdag börjar föräldragruppen i Sveg också. Hade tänkt gå första gången iaf, vi får se hur det går med lilla fröken, men det ska nog gå bra. Hoppas bara inte att hon skrämmer de andra barnen om hon lägger av nån kaskadspya... för det är hon minsann bra på att göra.

Nu börjar hon att vakna, dags för mat.

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0