2009-09-19

Satan i gatan, i natt var det hålligång hos mina grannar igen. Jag missar ju alltid det. Inte för att jag vill vara med, men när polisen ändå är utanför fönstrena mina å smyger med vapen så kan man väl för huun vakna å få se lite spänning. Hur s0om helst så är det absolut inte roligt att ha sådana grannar. Mordförsök liksom? Vem vet, nån gång kanske man kommer mitt uppi själv.

Har vart på en bra fotbollsmatch i strålande varmt väder. Nu ska jag på 18 årskalas sen ska jag till Majsan å umgås lite.

So long

/L


Kommentarer
Postat av: Millan

Usch, vad hemskt att vara mitt bland det. Flytta till stoor-Sveg vettja! ;) Kram!

2009-09-22 @ 00:13:31
URL: http://www.millanohinkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0