2009-10-21

Bestämde mig för att sätta upp julgranen i eftermiddags. Det gick ju såklart inte så bra. När jag bestämt mig för en sak så vill jag att det ska ske på en gång... jag blev irriterad. På mig själv antar jag för att jag inte kunde. Sen ligger annat och gnager som jag är irriterad över... så då blir det bara pannkaka av allting. Tex har jag försökt gjort en lista över saker som man måste ha till bebis. Hur ska man veta allt man behöver? Tänkte att jag skulle handla nu i helgen, eftersom man inte kommer att komma i väg nånstans framöver. Men det är bara kaos i mitt huvud. Mamma sa att hon var likadan, hade panik över alla saker som man måste ha och började gråta för minsta lilla grej. Sen så känner man sig så löjlig som bara gråter för en skitsak. Men det kan inte hjälpas.

Summa summarum, granen är uppe, en lista är gjord.

/L

Kommentarer
Postat av: ida

Du har alltså satt upp granen!???? =) Du är för härligt!!



Hur ska du veta vad du behöver.. Har du fött barn innan.. Nej!! BRA=) Oroa dig inte.. Du är bäst!!

KRAM KRAM

2009-10-21 @ 21:49:54
URL: http://www.improveme.se/IdaE
Postat av: Karin

Jag kan nog säga att man inte behöver hälften av vad man tror man behöver. I alla fall inte första tiden, eftersom dom inte brukar ha så höga krav dom små:)



Jag tror du får läget under kontroll snart. Men jag vet att det kan vara lite trixit innan man känner sig lugn...om man nu nånsin gör det:)

Stor Kram och hoppas ni har kul på klassträffen ikväll

2009-10-31 @ 18:10:07
URL: http://kersasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0