2009-12-01

- Byrån

Är det inte sååå typiskt, att när man åkt över 20 mil för att köpa en byrå, så finns den inte?
På väg hem från Sundsvall plockade jag fram datorn och beställde den över nätet. Kul bara att frakten går på 500 riksdaler och att det skulle dröja två veckor innan den kom.
I går kom Mattias på att hans jobbarkompis skulle till Oslo idag. Frågade han om han hade lust att gå in på IKEA där och köpa den. Japp. Så i dag fick jag ringa IKEA och fråga om man kunde avbeställa. Japp. I alla fall så kommer byrån hem till oss i dag. Det löste sig på bästa sätt ändå.
Nu ska vi byta tv bänk och sedan montera byrå i kväll.

Förövrigt så har försäkringskassan redan börjat strula. Blev nekad havandeskapspenning. Ska skicka in någon blankett igen. Jag hoppas innerligt att jag får det annars vet jag inte vad jag gör. Orkar inte jobba mer.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0