En vecka....

Om en vecka sitter jag och Tess på skruttplanet mellan Sveg och Stockholm. Sen ska vi bara klara av en dag i Sthlm, sen bär det av mot varmare breddgrader.
Aldrig någonsin har nåt kommit så lägligt, för jag spyr på på mitt jobb snart. Jag orkar inte med det, jag vill ha ett annat jobb.  Men det är inte så lätt att skaffa ett nytt jobb häromkring inte....

Besöket hos naprapaten gjorde ingenting bättre. Har lika ont än, hon sa att jag hade en bra och stark rygg och hon hittade absolut inget fel... konstigt att jag har så ont då...

Nu skulle Damernas distans tävling ha börjat, men det vart inställt. Pga blåsten.... Vad tror man när man lägger VM i Östersund, som är världens blåsigaste stad....

Tjing

Kommentarer
Postat av: Ida

Liiiinda!!!!!! Jag vill också åka till Thaiii!!!
fy ni kommer vara små negertöser när ni kommer hem!!! usch!!! =) Kram

2008-02-13 @ 19:58:19
URL: http://idis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0