Underbara dagar...

Well, vad har hänt? Jo, det har hänt en fest och mycket solning.
Festen var riktigt skoj faktiskt. Dansade som aldrig förr. Ja, det var skoj.
Åkte upp till stugan på lördag. Dock något senare än vad jag planerat. Va inte så pigg som jag brukar. Stannade där uppe till måndag. Jobbade fem timmar på kvällen. I går åkte jag upp igen, dock bara över dagen. Det här är absolut den finaste tiden på året. Det går inte att beskriva med ord för någon som aldrig vart där uppe, hur otroligt vackert det är. När man står där på toppen av fjället, och ser ut över alla andra fjäll. Obeskrivligt. Eller när solen håller på att gå ner... Ah... man blir fan religiös.

Det är väl för mycket begärt att vädret ska bli lika fint i påsk. Men hoppas kan man alltid. Önskar Sandra och andra hemvändare får någon fin dag i alla fall. Själv kan jag inte vara mer än nöjd. Jag har nämligen bränt mig på näsan. En dags uppehåll från solen skulle nog inte skada. Därför åker jag till Sveg och pluggar i morgon....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0