2010-03-18

- Livet som mamma...

... är inte alltid så lätt. När lillan vägrar sova och blir övertrött å bara skriker... då känner man sig otillräcklig. Inget man gör hjälper. Det gör ont i hjärtat när man inte vet vad hon vill...
Och ibland känns det som alla andra har en massa åsikter om vad som ska göras å inte göras. Nu kanske jag överdriver men...det känns bara så i bland. Men det är ju ändå jag som är hennes mamma och jag vet nog ändå bäst.
Har funderat på det här med Rönnebo också. Jag ser inga problem med att åka dit med henne. Jag vet många som åkt skoter med bebisar före mig och det har gått bra. Vad är problemet liksom? Hon kommer sitta säkert i sin bilbarnstol med massor av kläder och hörselskydd på. I pulkan med mig såklart. Å väl framme så är det ju som att vara hemma. Men jag vet iaf en som hellre ser att vi helst väntar till nästa vinter.

/L

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag har haft Axl med mig i skoterpulkan upp till Rönnvassla och det var inga som helst problem..när man är framme är det ju som att vara hemma. Och du har helt rätt i att det finna många med åsikter, men som du skrev; Det är DU som är hennes mamma och ingen annan. Ta med dig lilltjejen och njut=)

Kram på er !

2010-03-18 @ 23:12:06
URL: http://jenniesvardag.blogspot.com
Postat av: Grannen =)

Du är en toppen mamma Linda och som du säger, du vet vad som är bäst för ditt barn!! Bara och stå på sig =) Hoppas ni kommer iväg i helgen och mysss!! Kramar

2010-03-19 @ 12:32:50
Postat av: ida

klart ni ska upp!!! moster och tant saknar er!!!

2010-03-21 @ 20:22:36
Postat av: Anonym

ha ha säg vem kan det vara....;)

2010-03-22 @ 10:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0