2010-10-14

- Fröken bök & stök

Jahaja, i går fick Alvisen för sig att vara vaken till elva! Hon somnade vid åtta, vaknade igen och ville alltså inte somna från elva. Och då sov hon till sex, fick välling och vid nio var jag tvungen att väcka henne.
Men, två nätter i rad utan tutte. Hon visade inget intresse för att vilja snutta i går, utan hon ville bara ligga på mitt bröst och somna så. Hon kanske har glömt bort tutten nu? :)

I dag ska vi nog följa Jennie och Axl till badhuset. Jag känner mig inte riktigt pigg, anar en förkylning. Men lite bad ska vi nog orka med.

I morgon kommer systeryster. Skönt med sällskap i helgen då det vankas jakt igen för mannen.

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0