2010-10-08

- G O D M O R G O N

Här har det ätits frukost, busats och snart ska vi ge oss ut på en brorunda i dimman. Inte så lockande väder direkt, hade varit skönare att vila med Alva i sängen, men när man väl kommit ut så är det så skönt. Man blir jussom piggar.

Jaha, i natt tog vi ett steg till. En natt utan tutte. När Alva vaknade vid fyra (den nya tiden) så försökte jag få henne att somna om, men det gick inte, då fick hon välling. Ingen tutte. Det gick galant och hon somnade om till framåt åtta.
Å vet ni vad, jag har inte druckit en droppe alkohol sen maj 2009. Nu, nu kanske jag kan ta en öl...det skulle va jävligt gött.

/L


Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Kikar in.. Vad ska du göra i helgen då? :)

2010-10-08 @ 09:56:17
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0