2010-07-23

- Härdalsyran

Här sitter jag, ensam hemma. Alla andra är ute på festligheter. Vädret är fint, dock lite kallt, det grillas, det spelas musik... stämningen är på topp.
Det här skulle bli helgen då jag skulle ut på fest efter mer än ett års uppehåll. Men, ja så blev inte fallet. Min lilla tjej vill äta mammas tutte. Å nej, att pumpa å ge flaska funkar inte. Ni må tro att det har övats. Men lillan stenvägrar. Ja, nu tänker jag erkänna att jag är bitter. Folk får tycka vad de vill om det, för bitter är jag. Tänk er själva... Men, det är bara att lyda den viktigaste människan i mitt livs önskan :)
Men i morgon ska jag iaf ut å kika. Roligt att träffa folk.

I dag har vi firat mamma somn fyller 50 hela dagen lång.

Näe... man kanske ska göra Alva sällskap i sängkammaren.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0