2009-05-14

Det känns som jag har rökt flera hundra cigg i dag. Men det har jag naturligtvis inte.
I dag på jobbet så städade jag hos en som är en stor rökare. Han tom rökte inomhus när jag städade. Jag höll på att dö.
Inte nog med det, i morse vart jag kvar hos en annan, även han är en stor rökare och blossar inomhus.
Det smakar cigg i käften på mig. Spelar ingen roll att jag borstat tänderna. Jag mår fan illa. Allt smakar rök.
Nu är det ju så att man har tagit några festbloss i sitt liv. Det tänker jag aldrig mer göra. För är det nåt jag avskyr så är det ciggaretter. Eller i alla fall lukten och smaken. Alla andra får gärna röka för mig, fine. Men håll er borta från mig.

Ojoj, klockan springer i väg. Till jobbet igen.

/L

Kommentarer
Postat av: ida

Hej snygging!!! Idag är det strålande sol i sthlm!! Härliga vår... Längtar fort så sjukt mycket till att komma upp till er.. I år ska vi Handla på systemet i SVEG. Bara de längtar jag efter också. Kan du för stå nu hur mkt jag behöver lämna denna stad jag befinner mig i??? =) KRAM KRAM snart åker du til KRETA!! AVIIIIS

2009-05-16 @ 08:37:17
URL: http://www.idis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0