2009-05-05

Vad är det för folk som ligger på bloggtoppen på blogg.se egentligen? Fattar ingenting.

Hann med mycket under långhelgen. Bilbingo, Värran, grillning och en jobbdag. Underbar helg.
Med andra ord blev det inte så mycket sömn. Men varför kan inte jag sova när jag nästintill somnar sittande i soffan? När jag kommer till sängen så... dadaaa, pigg som en lärka. Oerhört jobbigt när jag i själva verket är skittrött.

Och snart är det Yran också. 10 veckor kvar bara. Kanske känns som en evighet för en del, men poff pang bom så är vi där. Skulle vilja göra klart jobblistorna nu, men eftersom ingenting är riktigt klart så kan vi inte göra det. Alltså jag menar, det kommer ju att bli lite omstruktureringar från i fjol. Hej panik!
Förresten så är det ett himla klag från alla hörn och kanter om att vi bytt plats i år. Kanske är lika bra att vi lägger ner så blir alla nöjda och glada, eller? Jag blir så less när alla kommer till mig å klagar. Men jag har inte bestämt själv och det spelar ingen roll att man förklarar. Alla vet ändå bättre.

/L

Kommentarer
Postat av: ida

10 veckor är snart 9 veckor.. Jag tycker att det ska bli kul att byta plats. Ombyte är bra.. MEN det blir en ny väg att lära sig hem=)



Kram

2009-05-06 @ 07:55:57
URL: http://www.idis.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Det tycker jag med. Det blir inga problem att hitta hem, får sätta lapp på dig :)

2009-05-06 @ 14:29:35
Postat av: biss

Ta inte allt klag som kritik mot dig själv, utan tacka för synpunkterna och säg att du ska föra dem vidare till gruppen :)

2009-05-06 @ 18:17:24
Postat av: Anonym

Det gör jag inte heller. Men när det ska bli nå nytt så är alla i denna by så jädra negativ.

2009-05-06 @ 18:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0