2009-03-29



Inte för att nån mer än jag bryr mig, men jag är bara såååå glad över att Helena lyckades vinna den totala cupen. Och inte bara den totala, även sprint och masstrartscuperna också. Tre bucklor och tre vm medaljer på en och samma säsong. Enligt mig så måste hon få bragdguldet. Allt annat vore en sportslig katostrof.
Och som hon vann, allt var ju som en saga som blev sann.
Som oftast när det ska avgöras så missar jag det. Tänker på AIKs kvitteringsmål mot Djurgården...när jag lämnade Råsunda och missade målet. Har inte missat en enda tävling i år, men den i dag missade jag. Var ju i Sundsvall och fick höra sista skyttet på radio. Ser reprisen i morgon, det måste jag bara göra.
Ja så där ja, nu har jag snackat nog om skidskytte på ett bra tag.

I morgon ska ja återvända till magsjukeepidemin.... Jag ljuger inte när jag säger att jag inte ser fram emot det.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0