2009-03-26

men gud så trevligt att magsjukan har hittat till mitt jobb. Jag jobbade i går kväll och i natt har det tydligen varit magsjuka all over. Det värsta av allt, jag ska jobba i dag också. Jag hatar det här, jag vill inte ha magsjuka nu. Det finns inte med i planeringen om man säger så. Jag, Marie och Vickan ska ju ut i morgon, och det värsta av allt, alla vi har varit uppi den hemska sjukan. Peppar peppar, vi måste klara oss.
Och jag tror ju på nåt sätt att jag är immun mot magsjuka, för jag har ju klarat mig alla andra gånger. Jag har nog den där blodtypen som är immun. Tänk om jag ändå kunde tro rätt.
Men som alltid när man bara hör ordet magsjuka så får man ju magknip och mår illa på en gång. Nu är inget undantag.
Jaja, vi får väl se. Det lär ju visa sig inom en snar framtid.

Jag vet vilka som kommer på Yran i år :) Det bästa av allt, vi får två till priset av en. Nu är det ju inte så att det är några superduper famous artists som kommer, men jag har en känsla av att det inte är så många som bryr sig i dom där artisterna ändå.

Nej, i med vitpepparkorn nu. Sen är det munskydd och handsprit som gäller på jobbet.
Håll en tumme.

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0