2009-07-10

Detta är sista året jag är med i yrangruppen. Jag orkar bara inte. Även fast det bara är en till två veckor per år det är hektiskt, men då är det hektiskt också. Fast jag vill ju vara med. Jag vill att Härdal ska fortsätta att ha sin Yra. Och om inga är med, så kommer det inte att bli nån yra. Äh jag vet inte vad jag snackar om, det är bara lite mycket nu. Å så är jag lite sur å lite trött.... Äh va fan, det kommer att bli great. Det är bara att ta det som det kommer, så kommer det att bli bra.
Tur att jag och Linda är med, för att sätta lite kvinnlig fägring på det hela. För karlarna, de tänker inte det minsta på det estetiska, det är bara kablar å eluttag hit och dit. Det måste ju vara fint också. Såklart. Och så kanske Ida toppar med lite rosa ballonger :) Det blir tipptopp det.
En vecka kvar, sen smäller det. Och sen är det över, då finns massor av tid över till annat.

/L

Kommentarer
Postat av: Ida Ekelund

JAG Är PÅ OCH PIMPAR TÄLTET!!!!

2009-07-11 @ 12:38:28
URL: http://improveme.se/IdaE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0