2009-07-05

Nix, jag har inte försvunnit ifrån jorden. Jag har bara semester och vädret har ju inte direkt varit datorvänligt.

Har varit i Stockholm. Det var fint det, förutom att vi gick å gick å gick å gick.... Vi gick så mycket att jag fick ont i hela kroppen. Varmt var det å, så speciellt shoppingsugen var man inte. Det var skönt att komma hem igen om man säger så.

Om två veckor är Yran över. Men innan dess är det väääldigt mycket som ska ordnas. Jag känner paniken komma krypande. Det är allt småplock som tar tid. Åh... jag avgår.

Var till Sveg i går, det var inte mycket att hänga i julgranen. Glad att jag var chaufför och slapp betala inträdet själv. Då hade jag bara ångrat mig.

I morgon åker jag och Mattias på en minisemester. Till Finneby.

/L

Kommentarer
Postat av: Ida Ekelund

SNART SNART SNART kommer jag ch hjälper till.

HÄR VAR DE ÖL KOM OCH KÖP ÖL!! Tänkte pimpa tältet lite. Har ni Rosa ballonger=) Tror Jerker kommer gilla de Rosa=) KRAAM

2009-07-06 @ 18:35:43
URL: http://improveme.se/IdaE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0