2009-01-28

Äntligen fick man se solen igen. Det var nog en månad sen den visade sig sist.
Men jag var tvungen att åka till Vemdalen för att få se den. Vackert så.
Har vart på en liten utflykt till Skalet i dag. För att köpa ett par kuddar.
Herregud säger jag bara.

I morse gick jag upp i tid och städade.
Satte i Per Gessle DVD´n från en Händig man turnén.
Och vips, så blev jag på bättre humör.

Stinas bröllop närmar sig verkligen med stormsteg.
Och jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig.
Hittar ingen på nätet som jag vill ha.
Vart ska jag då hitta en klänning? Panik.
Det är vackert med vinterbröllop. Så vill jag också ha det.
Men det är ett himla besvär med att hitta en lämplig klänning.

Jag tror att jag avgår från Snöyran gruppen.
Efter som det omens ska va möten på söndagskvällar,
så kommer inte jag att kunna vara med på ett enda möte till.
Så, vad är då meningen med att jag är med? Nej, jag har inte
tid heller för den delen.
Säger jag anledningen till varför jag inte har tid så får jag
absolut en nörd stämpel i pannan. Så jag låter det vara osagt.

4 dagar, älskling.

/Linda

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu är det inte många dagar kvar tills din DARLING kommer hem=)



struntar du i sthlms weekend?



Kram

2009-01-29 @ 08:07:28
URL: http://idis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0