2009-01-21

Två nätter i rad nu så har jag haft nån sorts jädra hjärtklappning. Hjärtat slår fort och hårt. Väldigt obehagligt. Dunkar liksom i hela kroppen.
I morse snoozade jag en halvtimme, fick inte upp ögonen. Men tillslut var jag ju tvungen att gå upp ändå. En helt sjukt stressig morgon på jobbet. Stress, stress, stress. Slutade ett, fortfarande trött, la mig i sängen, somnade och gick inte upp igen från klockan fyra. Är fortfarande lika trött. Känns som kroppen totalt tagit slut. Slut på all energi.
Känns väldigt lockande att jobba fredag till tisdag.

Det finns en reklam som jag hatar. Verkligen hatar. Always.
"Have a happy period. Always"
Kan någon kvinna på denna jord ha en "happy period" ? Hon kan va lycklig isf.
Jag tillhör då skaran som inte är lyckligt lottad. Ont i magen så jag kan spy. Det går inte att beskriva vilken jävla smärta det innebär att ha mensvärk. Det är det värsta som finns. En gång i månaden. I många år framöver. Så, snacka inte om nån "Happy period".

Jag pallar inte att va vaken mer tror jag... Ögonlocken är fruktansvärt tunga.

10 dagar. Tio dagar. Ten days.

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0