2009-01-07

Med tanke på att jag var halvdöd när jag vaknade i morse, vid halv tio, så ska jag nog gå och lägga mig nu.
Det var väldigt längesedan jag behövde ställa klockan nu. Men nu har jag ju tv i sovrummet, det är lite lurigt, man hittar alltid nåt att se.

I morgon ska jag, hör och häpna, slå till på stort och bjuda på middag. Therese åker bort på fredag och blir borta i tre månader. Herregud, stanna hemma nångång, kvinna. Därför ska jag vara så snäll och bjuda på middag. Marie kommer också. Hoppas jag. Och Lina droppar nog in efter jobbet.

Sen måste jag ta tag i det här med mina väggar nu. Annars blir det aldrig gjort. Och då finns det bara en jag kan ta hjälp av. Händige Mats. För pappa har då verkligen tummen mitt i handen.

Tänker på dig hela tiden, hjärtat <3

/Linda

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad ska du göra med dina väggar?



kram

2009-01-07 @ 22:15:11
URL: http://idis.bloggagratis.se
Postat av: Linda

Måla, måla, måla =)

2009-01-08 @ 15:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0