2009-01-04

63 grader (eller säger man celsius?) jaja, det var detsamma, fattar väl vad jag menar ändå, skiljer mellan mig och Mattias. 35 härligt uppfriskande grader kallt har det varit här idag. Ja, då skulle det inte vara helt fel att vara i Thailand.
Jag som skulle åka skoter i dag. Men det blev liksom inget av med det. Det var bara att stanna inne hela dagen det.
Det finns ingenting att göra. Det är ju inte så att man startar bilen på nån sekund och åker å hälsar på nån. För att för huvudtaget kunna sätta sig i bilen måste man ut och starta den en timme innan. Och det är inte så bra mot varken bilen eller miljön. Får helt enkelt invänta mildare väder.

I morgon ska jag nog ringa Härjegårdar och fråga lite. Måste ju ha någon sysselsättning om dagarna och kvällarna resten av januari.

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0