2009-01-03

  
   
  
 

Dessa bilder får väl sammanfatta Hippan.
Marie kom vid halv fyra. Stina strax efter. Vi fick i oss ett par glas vin och ett par alkoläsk. Klockan var lite över fem när vi åkte ner till Folkan. Kan då ärligt säga att jag aldrig vart full innan fem någongång, men nu har jag det. Till maten delade vi en flaska vin och sedan åkte resten av drickat i. Men konstigt nog så avtog min fylla.
Det var lite folk och jag kände mig inte helt frisk. Efter en bugg så va jag redo att slänga in handduken. Helt slut och svettig. Så därför blev det ingen tåg dans för mig i år. Gjorde sällskap med Therese och Pia hem vid halv två. Då hade det börjat snöa och jag såg ut som en snögubbe när jag kom hem.
Nu vill jag bara bli frisk och att januari ska ta slut.

/Linda

Kommentarer
Postat av: Ida

SUPER snygg som blondie! Och GRYM frisyr!

2009-01-03 @ 19:58:41
URL: http://idis.bloggagratis.se
Postat av: Linda

Tack söta Ida. Faktiskt så knåpade jag i hop den helt själv på två minutas :) Kram

2009-01-03 @ 20:00:47
Postat av: Ida

Ska spara ut min lugg nu!! Jag vill ha din frippa!!!

2009-01-03 @ 20:19:15
URL: http://idis.bloggagratis.se
Postat av: Linda

Min frippa är inget att sträva efter kan jag lova. Jag ska spara långt nu.

2009-01-03 @ 21:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0