2009-02-24

Och så var det äntligen dags för Kronprinsessan Victoria att få sin prins. Det var verkligen på tiden tycker jag.
Kommer i håg att det var på tapeten om förlovning redan i Augusti 2003. Och varför kommer jag då i håg det? Jo, för då var jag på ett hotellrum i Ayia Napa och var dödssjuk i förkylning. Jag och Pia kollade på tv och på varenda kanal (på Cypern?) så var den största nyheten att Victoria och Daniel skulle förlova sig. Nu blev det ju inte riktigt så, det har gått fem och ett halvt år sedan dess och nu ska det väl äntligen bli av då.

Och jag känner mig fortfarande inte på topp.

Nu ska jag kolla på VM sprinten. Känner på mig att det inte kommer att bli en endaste medalj. Men jag har gärna fel.
Sen SKA jag ut och gå.

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0