2009-02-22

Mitt kök ser ut som ett bombnedslag, och inte orkar jag göra nåt åt det heller. Det får bli i morgon.
Faktiskt så kom vi i väg till Värran vid halv tio och tur var väl det, för sen vart det fullt. Det var en grym kväll måste jag säga. Längesedan jag hade så roligt. Måste tacka Majsan för det, eftersom hon fick ett skrattanfall som varade läääänge. Och när hon sätter i gång så kan man inte låta bli att skratta. =) 
Skoterkillarna tyckte att det var jättetrevligt här och att allt var bra ordnat. Det var ju tur det då. På det stora hela så vart det nog en lyckad Snöyra. Vet inte hur mycket folk det var, men det var nog en hel del. Nu är det bara att angripa HärdalsYran.
Well, i dag har vart en tröttsam dag. Iofs så ställde jag ju klockan på nio för att se på skidskyttet. Helena är grym. Södergren också.

Nej nu ska jag koncentrera mig på One tree hill.

/Linda

Kommentarer
Postat av: Ida

Bara ladda till V 29!!! =)

2009-02-22 @ 19:17:21
URL: http://www.idis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0