2009-02-15

Nyss hemkommen från bröllopet mellan Stina Hedin och Lars Pihlström.  Som numera är herr och fru Pihlström. Det var så vackert alltihopa. Jag hade kallt räknat med att inte gråta, men det gick åt skogen på en gång de kom in i kyrkan. Stina var så vacker, och så såg jag Marie på läktaren som hade gjort hennes hår och då bara brast det. Det var ett så fint bröllop och en så jäkla bra fest (som jag avek i från tidig), men ändå så fick jag vara med om så fina tal och så bra sång.
Jag är så glad att jag blev bjuden och att Stina är Stina. Jag är så glad att jag fått uppleva alla minnen tillsammans med dig, Stina. Rederiet, tjuvökning, Stefan Dambert, att vi snodde mamma Gunillas fiiiina Champange oc h letade förgäves efter korken så att pappa Sune inte skulle hitta den när han klippte gräset,  fryst (gammal) Baileys, skidläger.... I love You.

Godnatt, ska snart upp igen och kolla på Skidskytte VM. Som mest känns som en parodi eller nåt... ingen snö och bara konstigt alltihop. Men jag tror att vi får en medalj genom Helena.


/Linda


Kommentarer
Postat av: Ida

jag vill se dutt nyfärgade hår=) Blont brunt?

2009-02-15 @ 08:50:59
URL: http://www.idis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0