2009-02-02

Först och främst vill jag säga Grattis till Therese på 21 årsdagen.

Sen vill jag verkligen hitta en klänningen till bröllopet. NU.
Det är mindre än två veckor kvar och nu börjar jag
verkligen få panik.
Hann inte leta klänning i Stockholm i helgen.
Nätet är min sista chans. Men jag hittar liksom ingen
lämplig där heller. Det finns jättemånga fina.
Men då är ju problemet att de är alldeles för dyra.
Känner att jag inte vill lägga tusenlappar på en klänning
som jag säkert bara kommer att använda en gång.

Jag är fast i Gessle nu igen. Can´t help it.

Okej, helgen i Stockholm bestod mest av stress.
Packa, bära, packa upp, skruva i hop.... puh.
Men nu är det gjort och nu är jag tillbaka i lugnet.
Jag pallar inte Stockholm.

Två och en helv ledig dag till att göra nåt av. Vad?

/Linda

Kommentarer
Postat av: Tess

;)

2009-02-02 @ 23:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0