2009-04-04

Herrejisses, vilken underbar dag. Är så glad att jag hade semester i dag, annars vet jag inte vad jag gjort.
Dagen började med att jag fick vända när jag åkt ungefär en mil. Hade glömt skoternyckeln. Och det var bara slumpen som gjorde att jag kom i håg det där. Annars hade jag glatt åkt vidare ända till vallen utan skoternyckel. I alla fall, så har det varit en underbar dag i solen och värmen. Det syns om inte annat i mitt ansikte. It´s red, men förhoppningsvis så blir det inom en snar framtid en fin brunfärg som kan bättras på i påsk. För jag hoppas så innerligt att det kan vara lika fint väder då. Om än bara för en dag.

  

I morgon ska jag jobba, men det får gärna vara fin vär då också, för jag är ledig mellan elva och halv fem.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0