2008-09-22

Nu är jag ledig en vecka.... jiiiiha... Åker till Stockholm i morgon. Fotboll på onsdag, hem på fredag. Därimellan ska väl lite shopping hinnas med också. Hoppas Jocke kan sluta tidigare på fredag så vi kan åka bil hem igen. Vill inte flyga. Helst inte. Annars tar jag och Sandra flyget och Jocke får komma senare. I guess.

Nu trycker jag i mig en minicalzone, vilket får mig att tänka tillbaka på min praktik tid. Det var lunchen det. Och det har snart gått ett år sedan.... Herre min skapare vad tiden springer i väg. Hjälp.

Sen ska jag börja tillaga lite mat. Kyckling å nån god sås blir det. Fira Mattias som fyller år i morgon, men då är ju jag borta.

So long

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0