2008-09-14

På onsdag kl 15.00 blir jag inte mig själv igen. Jag var tvungen att avboka tiden. Måste hålla lite i slantarna.... Sthlm väntar ju. Får stå ut lite till.... kanske inte är så fel ändå...?? Jo, det är det fan, men nu måste jag stå ut....



I går var jag och pappa till Ytterhogdal å kollade på fotboll. Brassarna gör vad dem vill. Vann med åtta noll.

På kvällningen åt jag och Mattias entrecote, gottgottigottgott. Kollade en film och somnade. Jag kan inte vara uppe längre än elva om jag inte är på fest jag. Blir så himla trött, som om nån slagit nåt hårt i huvudet på mig...stendöd.

En lång arbetsvecka väntar, sen är jag ledig en evighet känns det som. Och till veckan ska jag börja med en ny strategi...jag ska bara sitta och vänta som alla andra. Då får vi se om nåt blir gjort....

Min rygg, eller det är liksom inte ryggen, det är svanskotan, eller i det partiet iaf, tar kål på mig. I dag kunde jag inte ens sitta och äta middagen. Det gör för ont. I med lite painkillers så blir det lite bättre. Lite lite lite....

/Linda

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker att du passar bra som brunett! :)

2008-09-16 @ 14:06:39
URL: http://emelieherrdin.blogg.se/
Postat av: Grannen=)

Du e jättefin vännen!!! Så d så... Puss å Kram

2008-09-16 @ 20:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0