2008-11-26

Som gammal Darin fan så lyssnade man ju lite extra när jag hörde den vackra versionen av Breathing your love på P3 härom morgonen. *andas* 
Darin och ett piano i ett lugnt tempo. Det var vackert. Vill ni också höra det vackra?
http://www.sr.se/p3/morgonpasset
Klicka vidare på live i studion, och där finns den.

I bland vill jag verkligen bo i en stad. Om man ser nåt fint i klädesväg som man bara vill ha, så får man det inte bara för att man bor där man bor. För när en annan väl kommer i väg till en stad, så är ju det plagget slut för längesen. Sånt gör mig irriterad.

Liiiite bättre i ryggen i dag. Men i detta fall så hjälper inte liiite....

Julbord med jobbet på Lördag. Det brukar ju bli en trevlig tillställning... Men jag hoppas jag lärt av mina misstag.

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0