2008-05-16

Ja, sommaren var verkligen bara på tillfälligt besök förra helgen. För i morse när jag vaknade så var det vitt ute. Och snön har fallit hela dagen, men inte lagt sig som tur är.
Vilket dåligt humör man blir på när det är sånt här väder. I MAJ.

I onsdags såg jag en livs levande björn. Äntligen, nu kan jag andas ut för nu har jag sett en björn i år med. Och en öl på yran är fixad =)

På tal om Yran så satt jag och Linda J hela onsdagen och gjorde jobblistorna. Det tog sin lilla tid och det är ett väldigt knepande och knåpande för att få det att gå i hop. Men vi fick i hop nåt som såg bra ut, men när listorna väl har landat i brevlådorna så kommer väl telefonen att gå varm. Och om jag nu får som jag vill.... så kommer jag och Linda att vara ansvariga på Fredagkväll. Och även att hjälpa till lite på lördag dag om det så behövs.

Nästa fredag kommer Sandra och Jocke hit för att fira mig. En vecka för tidigt. Åh... vad jag inte vill fylla 25. Jag vill aldrig nånsin mer fylla år. Det räcker nu. Inte en dag äldre vill jag bli.

Fina; Sandra & Joakim



Nej jag vet inte ja, om man ska gå å dra ett stort å varmt täcke över sig och invänta jobbhelgen. Suck.

Annars så... trevlig helg till alla som är lediga.

/Linda


Kommentarer
Postat av: ida

ÅÅÅå underbar bild och underbart att höra om yran!!! Här i sthlm är det grått o trisst. Händer inte mycket. Ligger på soffan=( allt bra med dig?
Kram

2008-05-16 @ 20:34:14
URL: http://idis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0