Update

Hej hopp
Var ett tag sedan jag skrev, men det kan bero på att det inte händer så himla mycket intressant häromkring.
Har jobbat tre helger i rad. Nu är jag ledig ÅTTA i rad. Underbart.
Har vart till sjukhuset,  ska få en remiss till Östersund. Men är jag bättre då, så skiter jag i att åka dit. Känns som det är väldigt onödigt. Fast, skulle jag råka på att få en tid under Skidskytte VM så kan man ju slå två flugor i en smäll.
Å så har jag ju åkt skoter, gäller att passa på varje ledig stund. I helgen SKA jag till Rönnebo. Enda helgen jag kan innan Thailand. Thailand som bara är tre och en halv vecka bort nu. Efter den här helgen på jobbet så längtar jag så himla mycket efter att få komma bort. Den här helgen är bland de värsta jag jobbat. Ett evigt jävla snackande från en och samma människa en hel helg. Om hon ändå hade nåt vettigt att säga.... Fast det enda jag hör när hon pratar är Bla bla bla bla..... Längesedan jag var så less på jobbet faktiskt.

Händer ganska mycket de kommande veckorna nu. Tess fyller 20 år till helgen, sen kommer Sandra hem, då ska vi fira farfar som fyller åttio. Sen fyller Marie 25... Å så ska jag till Östersund å kolla på VM... Det är mycket som ska hinnas med på några veckor nu.

Klart slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0