Rönnebo

I helgen har jag vart i Rönnebo. Snöstorm och dåligt väder var det, men det bryr jag mig inte så mycket om faktiskt. Jag tycker det är lika mysigt att ligga inne och elda och bara slappa.
Men åkte en del skoter ändå, och när det var dags att åka hem så starta inte min skoter. Helt död. Så, det var bara att lämna kvar den uppe på fjället det.
Morfar och Mats har hämtat den i dag och kört den till Idre. Så ringer Mats och säger att den har skurit och att de måste plocka i sär hela skotern för att se vad de ska göra. Jag får världens panik och jag ser alla mina pengar flyga i väg. Tror Mats hör det, för då säger han att han skojar. Jättekul skämt.... Min skoter är lagad, det var bara nån liten sak som hade fastnat så allt hade låst sig. Tack gode gud för det.

På fredag ska jag hämta Sandra i Mora. Och för en gångs skull kommer hon i lagom tid. Inte sena kvällen, utan på eftermiddagen, kanske hinner shoppa lite i Mora då...

Va på fikaträff å Yranmöte hos Dan i går. Nu är det bara att hoppas att vi får de artiser vi vill ha, för då tror jag att det kommer att bli en riktigt bra Härdals Yra i år.
Boka in v. 29 redan nu.

Saknar min älskling hela tiden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0