2008-12-29

Nu har julen passerat i en rasande fart. Det är nästan en vecka sedan det var julafton. Känns som det var i går.
Haft en lugn och skön jul. Fina å bra paket.
Eftersom alla i familjen legat i förkylning och nästan hela jobbet så trodde jag att jag var nån slags superwoman som klarat mig i från bacillerna. Men tji... började lite smått i lördags, och i morse hade jag över 38 i temp. Snorig och ont i halsen. I med en Ipren och i väg till jobbet. Kanske va dumt men jag har inte råd att vara sjuk nåt mer nu. Jobbar i morgon och på nyårsafton också. Det är bara att bita i hop. Men det är fan inge kul. Hatar att vara förkyld. När ingenting hjälper. Inte ens nässpray.

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0