2008-12-18

Och ute ser det fördjävligt ut. Det är så typiskt att det ska bli så här bara några dagar innan jul. Det har ju varit så drömlikt vackert hela december, men när det drar i hop sig till självaste julen, så ska det regna, blåsa å... allt som inte är bra. Jag blir fan sur. Jag vill ju att alla som kommer hem också ska få se hur vackert vi har det här hemma.

I dag har jag gjort mitt hår hos Marie. Tog lite mer än tre timmar! Men nu är jag nöjd. Nu är jag JAG igen. Känns så skönt.

I morgon ska jag inhandla lite mer klappar, trodde jag var klar, men måste nog köpa lite mera.

/Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄR du blondi nu??? ladda upp bild!

2008-12-18 @ 22:08:35
URL: http://idis.bloggagratis.se
Postat av: Emelie

Du är inte ensam om att vara sur, det kan jag lova dig. Själv har jag surat hela dagen, och kommer antagligen göra det tills det blir vitt och vackert igen.

2008-12-18 @ 23:38:37
URL: http://emelieherrdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0