2008-12-12

Kollar på Idolfinalen. Eller i ärlighetens namn så kollar jag mer på dataskärmen. Jag bryr mig inte ett dugg om den där finalen. Men när ska de som ställer upp fatta att man inte ska vinna det där programmet? Ser de inte hur det gått för de som vunnit? Det har inte gått bra i alla fall. Tror de att de är unika på nåt sätt och ska lyckas bättre än alla andra ettor? Jag säger bara en sak. Darin. Han är det lite star över... om bara svenska folket kunde fatta det. Hade han varit med i American Idol hade han varit Justin Timberlake nu. Okej, nu kanske jag brydde mig ändå men... Oj, nu visar de Alice väg genom Idol... och vem spelar de i bakgrunden? Darin. Jag har rätt. Han är den enda stjärnan i Idols historia.

För övrigt så börjar jag få ont i halsen. Nu kommer den... förkylningen. Förkylningen som har drabbat mer än halva Härdals befolkning. Vad är oddsen att jag skulle klara mig när jag omges av förkylda människor hela dagarna? Inte så stora. Därför kan jag ligga och glo på vinterstudion hela dagen i morgon utan dåligt samvete.

/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0