2008-08-30

God lördagmorgon,

Äntligen har jag skaffat mig en dator. Nu slipper jag gå till mamma och pappa varje gång jag behöver kolla upp nåt...

Ännu en vecka har passerat.
I tisdags  var jag tvungen att stanna hemma från jobbet. Vaknade mitt i natten och hade svinont i magen och det fortsatte lika hela dagen.
I går höststädade jag. Putsade fönstren, bytte gardiner osv... Sen var det Härdals Yran möte hos herr ordförande. Sen skyndade jag mig till Sveg för att hämta Sandra som kom med flyget. Men det visade sig att jag inte hade behövt gasa på så, för planet var tjugo min försenat. Kunde inte landa för det var canadagäss på landningsbanan.
I dag... Fotboll kl tre. Middag och fest på maries salong. Nya innestället. Sedan blir det väl Folkan å dans. Trevligt trevligt. Kanske hinner ut i skogen och jaga fågel också... får se, får se.

Kanske ska försöka a´tt somna om några minuter.

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0