2008-04-08

Då har vi fått vinter igen. Nu tycker inte ens jag att det är kul med snö.
Men vädret kan man som sagt inte göra mycket åt.

Min kära granne Lina, fyller 30 på torsdag och till helgen vankas det fest antar jag. Så, jag får börja acceptera att till Rönnebo kommer jag inte mer i år. För sen jobbar jag helg igen.

Jag har jobbat i helgen också, det var en helg från helvetet. Jag kan bara inte jobba med vissa personer. Det började redan på fredagkväll när det var tjat å tjat, då vart jag så jävla arg och sen va den kvällen förstörd. Sen på söndagmorgon så blev jag förbannad igen och fick huvudvärk, som satt i hela dagen.
Senare på kvällen kom Linda över och vi satte oss för att göra jobbarlistorna till Yran. Men eftersom Dan har lämnat landet för varmare breddgrader så hade vi ju inga gamla listor att kolla på. Vi började i alla fall med att komma på nya förmågor som kan tänkas jobba. Det är ett väldigt pysslande för att få det att gå i hop. Och vi vill ju vara så rättvisa som möjligt och låta de som jobbat kväll helst jobba dag. Men alla kan man inte göra glada.... men vi ska försöka.

Det är bra att bloggar finns, så man får veta vad folk sysslar med på helgerna. För på nåt annat vis får jag då inte reda på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0